Bestellen

Welk bier kunt u bij Het Bierloket bestellen?

Het Bierloket heeft een ruim grotendeels wisselend assortiment speciaal bier afkomstig uit Europa, Canada en Brazilië.  Het betreft hier bier in fles, blik en fust.

Het Bierloket is altijd op zoek naar nieuwe verkooppunten. Daarnaast kunt u als particulier ook terecht bij Het Bierloket.

Wilt u weten wat Het Bierloket voor u kunt betekenen neem dan contact op via hetbierloket@gmail.com of 06-10457383.

Het Bierloket werkt voor zowel zakelijke als particuliere klanten met een bestellijst (Excel). In deze bestellijst staat alle relevante informatie vermeld over de bieren die direct beschikbaar zijn en de bieren die in bestelling staan bij brouwerijen. U kunt een actuele bestellijst opvragen via bovenstaand mailadres. 

Bestelhoeveelheden zakelijk

Voor zakelijke klanten is de minimale bestelhoeveelheid 12 besteleenheden gebaseerd op 24 flessen of blikken. Een fust geldt daarentegen als 2 besteleenheden.

Het Bierloket is vrij flexibel als het gaat om het aanpassen van vaste verpakkingseenheden.

U kunt in veel gevallen ook halve dozen bestellen van 12 stuks (fles/blik) a 33cl, 44cl, 47,3cl of van 6 stuks a 75cl.

Bestelhoeveelheden particulier

Voor particuliere klanten is er sprake van een minimale orderwaarde, namelijk EUR 50,- (excl. statiegeld en bezorgkosten).

Wat is de bestelmethodiek?
In de actuele bestellijst kunt u zien welke bieren direct beschikbaar zijn en welke bieren in bestelling staan bij de brouwer. U kunt uw aantal verpakkingseenheden (zakelijk) of aantal stuks (particulier) in de kolom uw orderhoeveelheid invullen. Gelieve de bestellijst bij voorkeur te mailen naar bovenstaand mailadres.

Ik zal trachten uw mail binnen 24 uur te beantwoorden.

 

Afleveren

Welke levertijden zijn van toepassing?
Leveringen aan zakelijke klanten worden altijd in onderling overleg ingepland, afhankelijk van de routeplanning. Voor particuliere klanten zal per order beoordeeld worden wat de levertijd is en hoe het pakket verzonden kan worden. 

Betaling order
Zakelijke klanten ontvangen na aflevering een factuur waarbij een betalingstermijn van 14 dagen van toepassing is. Particuliere klanten dienen na goedkeuring van de order door Het Bierloket het het totaalbedrag vooraf te voldoen. Het totale orderbedrag dient u, onder vermelding van het door Het Bierloket toegezonden ordernummer over te maken naar het rekeningnummer zoals vermeld staat op de toegezonden factuur.

Leeggoed/statiegeld
Het leeggoed voor zakelijke klanten wordt apart vermeld op de factuur. Voor particuliere klanten wordt voor een APO fles (type Leffe) en Steinie fles (type Duvel) leeggoed kosten in rekening gebracht. U kunt deze fles niet bij Het Bierloket retour aanbieden. Wel kunt u deze type flessen gewoon inleveren bij supermarkten. Voor de 75cl flessen geldt in principe one-way.

Afleverkosten
Als zakelijke klant betaald u in principe geen afleverkosten zodra u aan de bestelhoeveelheid voldoet. Echter indien u minder dan 12 besteleenheden afneemt en/of u afleveradres is niet gelegen binnen een straal van 100 kilometer rondom Breda, kan het zijn dat er afleverkosten in rekening worden gebracht. Dit zal dan vooraf met u worden afgestemd.

Als particuliere klant betaalt u altijd afleverkosten. Deze afleverkosten per colli (doos) zijn afhankelijk van het aantal colli, het gewicht per colli, verzendverpakking en eventuele verzekering.

 

    bestel-formulier